Intrebari frecvente

Până la ce dată se fac înscrierile pentru simulare?
Termenele limită pentru fiecare sesiune sunt următoarele:
• Pentru prima sesiune: 5 martie 2017-  ora 23:59
• Pentru a doua sesiune: 23 aprilie 2017 – ora 23:59
Dacă în formularul de înscriere nu mi-am scris numele complet, e vreo problema?
DA! Candidații trebuie să-și scrie numele complet pentru a nu exista probleme la repartiția candidaților în cadrul concursului simular. Cei care nu și-au scris numele complet în formularul de confirmare sunt rugați să trimită un e-mail la simulare-admitere@ssmi.ro!
Ce trebuie să fac daca am completat greșit formularul de înregistrare?
Dacă ați completat greșit formularul de înregistrare și doriți să modificați conținutul său, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la simulare-admitere@ssmi.ro cu informațiile pe care doriți să le schimbați. Pentru a vă putea identifica în baza de date, în mesaj vă rugăm să notați și următoarele informații personale: nume complet, seria și numărul buletinului, e-mail-ul folosit la înscriere.
Dacă doriți să vă înscrieți la o altă sesiune completați din nou formularul.
După ce m-am înregistrat, trebuie să mai fac ceva până la sesiunea la care m-am înscris?
Pașii pe care trebuie sa-i urmeze un candidat îi puteți citi în secțiunea Pași pentru participare.
Un candidat poate fi scutit de taxa de participare?
Da! Un candidat este scutit de taxa de participare dacă face dovada încadrării în una din cele 3 categorii menționate în metodologie, prezentând o adeverință, primită de la liceu, care să ateste cazul social sau certificatul de deces. Adeverința trebuie scanată și trimisă prin intermediul formularului de înscriere. Pentru fiecare caz se va realiza o anchetă socială!
Dacă doresc să mă înscriu la mai multe sesiuni, pot plăti toate taxele de participare pe aceiași chitanță?
DA! Se pot plăti toate taxele pe aceiași chitanță. După finalizarea sesiunii I veți primi chitanța înapoi pentru a vă putea prezenta la următoarea sesiune.