Pași pentru participare

În cadrul acestei pagini sunt menționați pașii pe care trebuie să-i urmezi pentru a participa la Simularea Concursului de Admitere la Universitatea de Medicină și Farmacie ”Grigore T. Popa” Iași. Nerespectarea lor anulează automat participarea candidatului în cadrul simulării!
Vă rugăm să citiți cu atenție informațiile din această pagină și cele menționate în metodologia (click) concursului simulat.

Taxa de participare în valoare de 40 RON poate fi achitată prin plată online, depunere numerar (BCR) sau ordin de plată în contul Societății Studenților Mediciniști Iași. Vă rugăm să specificați la detalii TAXĂ SIMULARE ADMITERE și numele participantului (în cazul în care plata este efectuată de către o altă persoană).
Menționăm că în cazul plății online se percepe o taxă suplimentară de administrare în valoare de 2 RON, iar în cazul depunerii în cont bancar, taxa de participare la Simulare (în valoare de 40 RON) nu include comisionul perceput de bancă pentru depunere.

ESTE OBLIGATORIE completarea formularului de înscriere după plata taxei! (până la data de 29.04.2018!) Altfel, plata și participarea candidatului este considerată nulă.

ATENȚIE! Nu se acceptă noi înscrieri pe e-mail, pagina de Facebook sau prin alte metode (chiar dacă plata taxei de participare a fost efectuată în timpul perioadei de înscriere!) după terminarea perioadei de înscrieri.

Taxa este NERAMBURSABILĂ! Dacă candidatul nu mai poate participa ulterior la Simulare, își asumă pierderea contravalorii taxei.

ATENȚIE! Nu uita să faci un screenshot la e-mailul de confirmare în cazul plății online, o poză sau o scanare în cazul depunerii a chitanței de depunere/ordinului de plată pe care să o încarci în formular la secțiunea „Încărcare screenshot (captură de ecran) / chitanță / ordin de plată„.

  • 2. Înscrie-te (click)  până la data de 29 aprilie 2018 și încarcă screenshot-ul (captura de ecran) a E-mailului de confirmare a plății online SAU chitanța de depunere numerar semnată și ștampilată de casier SAU ordinul de plată semnat și ștampilat de casier în cadrul formularului pentru a atesta tranzacția efectuată.

IMPORTANT! În niciun caz NU încerca să completezi formularul de înscriere de mai multe ori (de la PC-uri diferite sau de pe același PC) dacă ai completat greșit un anumit câmp din formular. Pentru remedierea problemei, trimite un e-mail la simulare-admitere@ssmi.ro sau un mesaj pe pagina de Facebook (click)Doi participanți nu se pot înscrie de la același PC sau de pe aceeași rețea Wi-Fi.

  • 3. Verifică datele introduse în pagina Candidați înscriși (click) (listele cu candidații vor apărea după finalizarea perioadei de înscriere).
  • 4. Verifică pe site-ul proiectului în ce sală ai fost repartizat (click) (listele cu repartiția vor apărea după finalizarea perioadei de înscriere).
  • 5. Prezintă-te în ziua Simulării pentru susținerea Simulării Concursului de Admitere cu cel puțin 2h înaintea începerii testului. Intrarea în sală este permisă cu cel mult 30 minute înaintea orei de începere Simulării (ce va fi anunțată ulterior).

IMPORTANT! Accesul în sala de concurs se face doar dacă vei deține buletinul / cartea de identitate / pașaportul (sau adeverinţă de la Evidența Populației în cazul pierderii actelor de identitate în original) și E-mailul de confirmare a plății online printat SAU chitanța originală ștampilată și semnată de către casier SAU ordinul de plată, ștampilat și semnat de către casier. Nu se primesc chitanțe xeroxate!