Pași pentru participare

În cadrul acestei pagini sunt menționați pașii pe care trebuie să-i urmezi pentru a participa la Simularea Concursului de Admitere la Universitatea de Medicină și Farmacie ”Grigore T. Popa” Iași.
Nerespectarea lor anulează automat participarea candidatului în cadrul simulării!

Vă rugăm să citiți cu atenție informațiile din această pagină și cele menționate în metodologia concursului simulat.

1. ÎNSCRIEREA

Accesați http://platforma-simulare.ssmi.ro/register și completați formularul de înscriere. Asigurați-vă că ați completat corect toate datele. Selectați specializarea și proba pentru care doriți să participați. Bifați căsuța în vederea acceptării termenilor și condițiilor site-ului, precum și publicarea rezultatului pe site-ul Simulării. Finalizați formularul apăsând pe butonul înregistrare.

Pentru specializarea selectați una din probe: Proba obligatorie:
Medicină
Medicină Dentară
Chimie Fizică Biologie
Farmacie Biologie Biologie Vegetală Chimie
Asistență Medicală Generală Biologie Chimie  
Bioinginerie Matematică Biologie  

Este de datoria participanților să asigure corectitudinea informațiilor personale. Pentru corectarea datelor personale accesați Contul meu > Setări sau sesizați problemele până pe 30.04.2024 23:59 printr-un mesaj pe pagina de Facebook sau printr-un e-mail (la simulare-admitere@ssmi.ro).

!! ATENȚIE! Pentru simularea din data de 12 mai 2024, înscrierile se vor face până pe 28 aprilie 2024, ora 23:59.

2. PLATA TAXEI

În contul creat pe platformă, apăsați butonul Shop și veți fi redirecționat către magazinul online pentru plata taxei de 90 RON/simulare. Plata este valabilă atât prin transfer bancar cât și online, direct pe platformă.

  • Dacă se optează pentru plata prin transfer bancar, se va efectua plata la orice sucursală BRD către Societatea Studenților Mediciniști Iași.
    • Banca: BRD
    • IBAN: RO07BRDE240SV56581862400
    • Beneficiar: Societatea Studenților Mediciniști Iași
    • Detalii plată: „Taxa simulare” plus numele și prenumele participantului, indiferent dacă plata s-a făcut de către participant sau de către altcineva;
    • după efectuarea transferului în contul menționat mai sus se va încărca în secțiunea „Contul meu > Plăți” o fotografie a dovezii plății;
    • dovada plății poate fi încărcată în formatele: PDF, PNG, JPEG;
    • pentru a vă asigura că ați încărcat dovada corectă, la secțiunea “Plăți” accesați link-ul “Descarcă confirmarea”, care apare la “Acțiuni” după încărcarea fișierului;
    • procesul de validare va dura 2 zile lucrătoare;
    • plata taxei fără înscrierea pe Platformă și încărcarea dovezii NU asigură participarea la Simulare!
  • Dacă se optează pentru plata online veți fi direcționat către platforma EuPlătesc unde puteți finaliza achiziția prin completarea datelor de card.
    • nu este necesară încărcarea dovezii pe platformă.

NU se acceptă noi înscrieri pe e-mail, pagina de Facebook sau prin alte metode (chiar dacă plata taxei de participare a fost efectuată în timpul perioadei de înscriere!) după terminarea perioadei de înscrieri.

În urma validării plații de către platformă, veți primi un email de confirmare a înscrierii ce conține și numarul unic de înregistrare, necesar identificării rezultatelor.

Un candidat este scutit de taxa de participare dacă face dovada încadrării în una din cele 3 categorii menționate în metodologie (orfan de ambii sau un părinte, proveniți de la casele de copii sau din plasamentele familiale, copiii eroilor-martiri ai Revoluției), prezentând o adeverință, primită de la liceu, care să ateste cazul social sau certificatul de deces al părintelui și certificatul de naștere al participantului. Adeverința/certificatele trebuie scanate și încărcate în secțiunea „Contul meu > Plăți” în locul dovezii de plată. Limita de vârstă pentruc are se acceptă cazul social este de 26 ani.

Taxa este NERAMBURSABILĂ! Dacă candidatul nu mai poate participa ulterior la Simulare, își asumă pierderea contravalorii taxei.

Taxa de participare se poate restitui în următoarele cazuri:
1. situații excepționale (deces recent în familie, accidente, dezastre naturale etc.);
2. starea de sănătate a candidatului nu îi permite participarea.
În aceste cazuri, participantul va trimite un act doveditor (adeverință de la medicul de familie/medicul specialist, certificat de deces etc.) prin e-mail la adresa simulare-admitere@ssmi.ro sau printr-un mesaj pe pagina oficială de Facebook a Simulării Concursului de Admitere (https://www.facebook.com/simulare.admitere/).

3. VERIFICAREA ÎNSCRIERII

Verifică datele introduse în pagina Candidați (listele cu candidații vor apărea după finalizarea perioadei de înscriere). Sesizează problemele până pe 30.04.2024 23:59  printr-un mesaj pe pagina de Facebook sau printr-un e-mail (la simulare-admitere@ssmi.ro). Depășirea deadline-ului aduce cu sine imposibilitatea schimbării listei de candidați.

4. VERIFICAREA REPARTIZĂRII

Verifică pe site-ul proiectului în ce săla și clădirea unde ai fost repartizat (listele cu repartiția vor apărea cu 24h înaintea concursului).

5. PARTICIPAREA

Prezintă-te în ziua Simulării în sala în care ai fost repartizat între orele 08:30-09:30.
La ora 10:00 începe simularea.
În ziua simulării, candidatul trebuie să dețină asupra lui cartea de identitate/pașaportul (sau adeverință de la Evidența Populației în cazul pierderii/expirării actului original).
Pe durata Simulării, participantul va respecta Metodologia.
Pentru completarea corectă a testului grilă, urmăriți aceste Precizări

6. DEPUNEREA CONTESTAȚIILOR

După verificarea Baremului, participantul poate depune contestații completând Formularul de Contestare în termen de 2 ore de la afișarea baremului.

7. VIZUALIZAREA REZULTATELOR

Rezultatele vor fi afișate sub forma unui clasament anonim pe site-ul Simulării.
Pentru identificarea participantului de va folosi numărul de înregistrare afișat în meniul contului de pe Platformă.