Întrebări frecvente

 
Dacă în formularul de înscriere nu mi-am scris numele complet, este vreo problemă?
DA! Candidații trebuie să-și scrie numele complet pentru a nu exista probleme la repartiția candidaților în cadrul concursului simulat. Cei care nu și-au scris numele complet în formularul de confirmare sunt rugați să trimită un e-mail la simulare-admitere@ssmi.ro!

Până la ce dată se fac înscrierile pentru simulare?
Termenul limită pentru prima sesiune este 22 februarie 2020

Ce trebuie să fac dacă am completat greșit formularul de înregistrare?
Dacă ați completat greșit formularul de înregistrare și doriți să modificați conținutul său, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la simulare-admitere@ssmi.ro cu informațiile pe care doriți să le schimbați. În niciun caz NU încercați să vă înscrieți de mai multe ori. Pentru a vă putea identifica în baza de date, în mesaj vă rugăm să notați și următoarele informații personale: nume complet, seria și numărul buletinului, e-mail-ul folosit la înscriere.

După ce m-am înregistrat, trebuie să mai fac ceva până la sesiunea la care m-am înscris?
Pașii pe care trebuie sa-i urmeze un candidat îi puteți citi în secțiunea Pași pentru participare.

După terminarea perioadei de înscriere se mai poate completa formularul de înscriere?
Nu. în data de 22 februarie 2020, la ora 23:59 se închide perioada de înscrieri, inclusiv formularul.

Un candidat poate fi scutit de taxa de participare?
Da! Un candidat este scutit de taxa de participare dacă face dovada încadrării în una din cele 3 categorii menționate în metodologie (orfan de ambii sau un părinte, proveniți de la casele de copii sau din plasamentele familiale, copiii eroilor-martiri ai Revoluției), prezentând o adeverință, primită de la liceu, care să ateste cazul social și certificatul de deces. Adeverința și certificatul de deces trebuie scanate (preferabil .pdf) și trimise prin intermediul Formularului de înscriere. Pentru fiecare caz se va realiza o anchetă socială!

Dacă doresc să mă înscriu la mai multe sesiuni, pot plăti toate taxele de participare pe aceeași chitanță?
DA! Se pot plăti toate taxele pe aceeași chitanță. După finalizarea sesiunii I veți primi chitanța înapoi pentru a vă putea prezenta la următoarea sesiune. Este necesar să completați Formularul de înscriere și pentru a doua Sesiune cu aceeași chitanță!

Dacă am plătit taxa de înscriere, dar nu am completat formularul sau din alte motive nu mai pot participa, îmi pot recupera banii?
Nu, taxa de înscriere nu va fi restituită.

Pot folosi pixul personal?
Nu. Conform metodologiei, nu este permis accesul în sală cu pixul.

Voi avea voie să îmi aduc propriul calculator? 
Nu. Participanții vor primi calculatoare în sala de examen. 

Cum știu că am completat formularul și voi apărea pe listă?
În urma trimiterii cu succes a formularului de înscriere veți primi un e-mail de confirmare (vă rugăm verificați și în folderul spam/junk).

Cine elaborează subiectele pentru Simularea de Admitere?
Subiectele sunt elaborate în întregime de cadre didactice ale UMF Iași.

La ce oră începe simularea?
Simularea începe la ora 10 și durează 3 ore. Intrarea în săli se face începând cu ora 08:30.