Pași pentru participare

În cadrul acestei pagini sunt menționați pașii pe care trebuie să-i urmezi pentru a participa la Simularea Concursului de Admitere la Universitatea de Medicină și Farmacie ”Grigore T. Popa” Iași. Nerespectarea lor anulează automat participarea candidatului în cadrul simulării!
Vă rugăm să citiți cu atenție informațiile din această pagină și cele menționate în metodologia concursului simulat.
 

Taxa de participare în valoare de 40 RON poate fi achitată prin plată online, depunere numerar (BCR) sau ordin de plată în contul Societății Studenților Mediciniști Iași. Vă rugăm să specificați la detalii TAXĂ SIMULARE ADMITERE și numele participantului (în cazul în care plata este efectuată de către o altă persoană).
Menționăm că în cazul plății online se percepe o taxă suplimentară de administrare în valoare de 2 RON, iar în cazul depunerii în cont bancar, taxa de participare la Simulare (în valoare de 40 RON) nu include comisionul perceput de bancă pentru depunere.

ESTE OBLIGATORIE completarea formularului de înscriere după plata taxei! Altfel, plata și participarea candidatului este considerată nulă.

ATENȚIE! Nu se acceptă noi înscrieri pe e-mail, pagina de Facebook sau prin alte metode (chiar dacă plata taxei de participare a fost efectuată în timpul perioadei de înscriere!) după terminarea perioadei de înscrieri.

Taxa este NERAMBURSABILĂ! Dacă candidatul nu mai poate participa ulterior la Simulare, își asumă pierderea contravalorii taxei.

ATENȚIE! Nu uita să faci un screenshot la e-mailul de confirmare în cazul plății online, o poză sau o scanare în cazul depunerii a chitanței de depunere/ordinului de plată pe care să o încarci în formular la secțiunea „Încărcare screenshot (captură de ecran) / chitanță / ordin de plată„.

  • 2. Înscrie-te  până la data de 22 februarie 2020 și încarcă screenshot-ul (captura de ecran) a E-mailului de confirmare a plății online (acesta trebuie să conțină „Plata a fost procesată/confirmată”) SAU chitanța de depunere numerar semnată și ștampilată de casier SAU ordinul de plată semnat și ștampilat de casier în cadrul formularului pentru a atesta tranzacția efectuată.
  • 3. Verifică primirea e-mail-ului care confirmă COMPLETAREA CORECTĂ ȘI TRIMITEREA FORMULARULUI. Dacă primești acest e-mail (vezi poză) înseamnă că înscrierea ta este corectă și vei apărea pe listele finale. Dacă nu ai primit acest e-mail, sesizează problema până la încheierea perioadei de înscriere printr-un mesaj pe pagina de Facebook sau printr-un e-mail (la adresa simulare-admitere@ssmi.ro). Depășirea deadline-ului aduce cu sine imposibilitatea adăugării altor candidați pe listele de participare.

IMPORTANT! În niciun caz NU încerca să completezi formularul de înscriere de mai multe ori (de la PC-uri diferite sau de pe același PC) dacă ai completat greșit un anumit câmp din formular. Pentru remedierea problemei, trimite un e-mail la simulare-admitere@ssmi.ro sau un mesaj pe pagina de FacebookDoi participanți nu se pot înscrie de la același PC sau de pe aceeași rețea Wi-Fi.

  • 4. Verifică datele introduse în pagina Candidați înscriși (listele cu candidații vor apărea după finalizarea perioadei de înscriere).
  • 5. Verifică pe site-ul proiectului în ce sală ai fost repartizat (listele cu repartiția vor apărea în cursul săptămânii în care se va desfășura simularea).
  • 6. Prezintă-te în ziua Simulării în sala în care ai fost repartizat între orele 08:30-09:30. La ora 10:00 începe simularea.

IMPORTANT! Accesul în sala de concurs se face doar pe baza buletinului / cărții de identitate / pașaportului (sau adeverinţă de la Evidența Populației în cazul pierderii actelor de identitate în original) și E-mailul de confirmare a plății online printat SAU chitanța originală ștampilată și semnată de către casier SAU ordinul de plată, ștampilat și semnat de către casier. Nu se primesc chitanțe xeroxate!